Opinnot

2
-

How to Start a Social Media Consultant Business

What are the requirements of going into business to offer social media and digital marketing services? Who are the likely prospects for social media services and the sectors to be served? Apply business-consulting theories to practical marketing campaigns and create a plan on how to start your business as a social media consultant.

Laajuus: 5 opintopistettä Kieli: eng Vaadittu edeltävä osaaminen: Ei Toteutusmuoto: Aikataulutettu, verkko Toteutusaika: 23.10.2023 - 15.12.2023 Ilmoittautumisaika: 01.08.2023 - 08.10.2023

Koulutuksen järjestäjä

Haaga-Helia
Avaa lisätiedot korkeakoulun sivuilla

Hyvinvointiteknologiaa sote-alan ammattilaisille

Tällä opintojaksolla perehdyt hyvinvointiteknologian käyttöön ja ohjaukseen hoivan ja hoidon etäpalveluissa.

Laajuus: 5 opintopistettä Kieli: fi Vaadittu edeltävä osaaminen: Ei Toteutusmuoto: Nonstop, verkko Toteutusaika: 03.01.2023 - 31.12.2023 Ilmoittautumisaika: 01.09.2022 - 30.09.2023

Koulutuksen järjestäjä

Xamk
Avaa lisätiedot korkeakoulun sivuilla

Instagram as a marketing tool

Opintojakson osaamistavoitteet:

  • What is Instagram and where it came from
  • Basic functionality
  • Instagram stories and IGTV
  • Mastering Hastags
  • Nonprofit, local markets, international markets
  • Content BluePrint
  • Daily actions checklist
  • Supporteam buildup
  • Copywrites
  • Engagement triggers
  • Contents & freebies
  • Direct sell in Instagram
  • User Generated contens, campaigns that has multiple steps
  • Advertising and Agency help & influencers
Laajuus: 5 opintopistettä Kieli: eng Vaadittu edeltävä osaaminen: Ei Toteutusmuoto: Nonstop, verkko Toteutusaika: 01.08.2022 - 31.12.2023 Ilmoittautumisaika: 01.08.2022 - 31.12.2023

Koulutuksen järjestäjä

Metropolia
Avaa lisätiedot korkeakoulun sivuilla

Introduction to Data Economy

This fully online MOOC course introduces you to the basics of using data to develop business operations. After this course, you will be able to:

  • Explain why organizations need to apply data in decision making
  • Explain where the data comes from and how it can be used (buying, selling, collecting data, big data from IoT, digital platforms and APIs, machine learning and AI vs. statistical methods)
  • Identify the role of information in a value creation process
  • Identify key business models enabled by digital data.
  • List a few “no-code” ways of experimenting with data products to validate the business model
  • Summarize how privacy regulations shape the data economy
Laajuus: 1 opintopistettä Kieli: eng Vaadittu edeltävä osaaminen: Ei Toteutusmuoto: itseopiskelu, verkko Toteutusaika: 01.06.2023 - 31.12.2023 Ilmoittautumisaika: 31.07.2023 - 13.08.2023

Koulutuksen järjestäjä

Laurea
Avaa lisätiedot korkeakoulun sivuilla

Kilpailustrategian kirkastaminen

Lähde kehittämään yrityksesi liiketoimintaa tai yritysideaasi kirkastamalla strategiasi. Opi suunnittelmaan oman yrityksesi liiketoiminnan strategiset elementit niin lyhyellä kuin pitkällä aikavälillä. Opit hyödyntämään päivittäistä toimintaa ohjaavaa strategista työkalua omassa yrityksessäsi.

Laajuus: 5 opintopistettä Kieli: fi Vaadittu edeltävä osaaminen: Ei Toteutusmuoto: Aikataulutettu, verkko Toteutusaika: 23.10.2023 - 15.12.2023 Ilmoittautumisaika: 01.08.2023 - 08.10.2023

Koulutuksen järjestäjä

Haaga-Helia
Avaa lisätiedot korkeakoulun sivuilla

Tietoa hankkeesta

AMKosaaja-opinnot toteutetaan viiden ammattikorkeakoulun yhteistyönä. Mukana ovat Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, Hämeen ammattikorkeakoulu, Laurea-ammattikorkeakoulu, Metropolia Ammattikorkeakoulu ja Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu. AMKosaaja-hanketta rahoittaa Opetus- ja kulttuuriministeriö.

Uutta osaamista tarvitaan nyt monille aloille. AMKosaaja-hankkeen tavoitteena on edistää jatkuvan oppimisen kehittämistä, työ- ja elinkeinoelämän uudistamista, vastata yhteiskunnan ja talouden haasteisiin sekä murroksesta syntyviin uusiin osaamistarpeisiin. Hankkeessa toteutetaan korkeakoulutasoisia, lyhytkestoisia ja ketteriä opintoja osaamistarpeisiin vastaamiseksi.

Maria Osamitsu

Hankkeen projektipäällikkö +358 50 468 7893 maria.osamitsu@metropolia.fi