Fundamentals of Digital Marketing

Digital marketing knowledge and tools are essential in todays business. In this study unit, you will complete a digital marketing certification and get familiar with the key principles of digital marketing and its tools. The study unit is fully online so you can adjust the workload based on your schedule.

After the course you are able to

  • analyze current trends in digital services
  • plan how to use digital sales channels
  • use digital tools to support marketing

Canvas learning environment will open at the beginning of the course. Students will complete a part of the course on Google’s Digital Garage service.

 

Laajuus: 2 opintopistettä Kieli: eng Vaadittu edeltävä osaaminen: Ei Toteutusmuoto: itseopiskelu, verkko Toteutusaika: 18.03.2024 - 27.05.2024 Ilmoittautumisaika: 26.02.2024 - 10.03.2024

Koulutuksen järjestäjä

Laurea
Avaa lisätiedot korkeakoulun sivuilla

Tietoa hankkeesta

AMKosaaja-opinnot toteutetaan viiden ammattikorkeakoulun yhteistyönä. Mukana ovat Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, Hämeen ammattikorkeakoulu, Laurea-ammattikorkeakoulu, Metropolia Ammattikorkeakoulu ja Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu. AMKosaaja-hanketta rahoittaa Opetus- ja kulttuuriministeriö.

Uutta osaamista tarvitaan nyt monille aloille. AMKosaaja-hankkeen tavoitteena on edistää jatkuvan oppimisen kehittämistä, työ- ja elinkeinoelämän uudistamista, vastata yhteiskunnan ja talouden haasteisiin sekä murroksesta syntyviin uusiin osaamistarpeisiin. Hankkeessa toteutetaan korkeakoulutasoisia, lyhytkestoisia ja ketteriä opintoja osaamistarpeisiin vastaamiseksi.

Timo Luoma

Hankkeen projektipäällikkö +358 50 595 9423 timo.luoma@metropolia.fi