Instagram as a marketing tool

Opintojakson osaamistavoitteet:

  • What is Instagram and where it came from
  • Basic functionality
  • Instagram stories and IGTV
  • Mastering Hastags
  • Nonprofit, local markets, international markets
  • Content BluePrint
  • Daily actions checklist
  • Supporteam buildup
  • Copywrites
  • Engagement triggers
  • Contents & freebies
  • Direct sell in Instagram
  • User Generated contens, campaigns that has multiple steps
  • Advertising and Agency help & influencers
Laajuus: 5 opintopistettä Kieli: eng Vaadittu edeltävä osaaminen: Ei Toteutusmuoto: Nonstop, verkko Toteutusaika: 01.08.2022 - 31.07.2024 Ilmoittautumisaika: 01.08.2022 - 31.05.2024

Koulutuksen järjestäjä

Metropolia
Avaa lisätiedot korkeakoulun sivuilla

Tietoa hankkeesta

AMKosaaja-opinnot toteutetaan viiden ammattikorkeakoulun yhteistyönä. Mukana ovat Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, Hämeen ammattikorkeakoulu, Laurea-ammattikorkeakoulu, Metropolia Ammattikorkeakoulu ja Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulu. AMKosaaja-hanketta rahoittaa Opetus- ja kulttuuriministeriö.

Uutta osaamista tarvitaan nyt monille aloille. AMKosaaja-hankkeen tavoitteena on edistää jatkuvan oppimisen kehittämistä, työ- ja elinkeinoelämän uudistamista, vastata yhteiskunnan ja talouden haasteisiin sekä murroksesta syntyviin uusiin osaamistarpeisiin. Hankkeessa toteutetaan korkeakoulutasoisia, lyhytkestoisia ja ketteriä opintoja osaamistarpeisiin vastaamiseksi.

Maria Osamitsu

Hankkeen projektipäällikkö +358 50 468 7893 maria.osamitsu@metropolia.fi